تعزیه غریب کوفه در شهر کاکی جهت عموم به نمایش درآمد

به مناسبت ماه محرم سال 1391تعزیه « غریب کوفه » توسط انجمن هنرهای نمایشی فرهنگسرای بعثت شهر کاکی در شب شام غریبان حسینی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات تعزیه گردانی حضرت زینب (س) کاکی، مسئول فرهنگسرای بعثت در حاشیه اجرای این تعزیه گفت: تعزیه « غریب کوفه » به نویسندگی احمد بلالی و کارگردانی عبدالرضا(مهدی) نصیری، با همکاری هیئت تعزیه گردانی حضرت زینب (س) وابسته به انجمن هنرهای نمایشی این فرهنگسرا اجرا شده است.

عیسی حاجی زاده ادامه داد: این تعزیه دهمین تعزیه ای است که توسط این هیئت برگزار می شود که همه ساله با استقبال و حمایت بیش از پیش مردم کاکی مواجه می گردد.

کارگردان و تعزیه گردان این تعزیه نیز بیان داشت: تعزیه « غریب کوفه » که حاصل یک ماه تمرین و تلاش هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی فرهنگسرای بعثت کاکی می باشد اشاره به شرح سفر حضرت مسلم ابن عقیل (ع) به کوفه را دارد.

عبدالرضا نصیری افزود: در این تعزیه بیش از 32 نفر از هنرمندان شرکت داشتند که همانند سال های گذشته به لطف و عنایت خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) به خوبی اجرا گردید و امیدواریم با حمایت مسئولین شاهد اجراهای بهتری در آینده باشیم.




بازدید : 97
[ سه شنبه 14 آذر 1391 ] [ 12:48 ] [ نویسنده : عبدالرضا(مهدی)نصیری ] | نظرات (0)
نظربدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.