معرفی نویسندگان بومی  در مرکزجهاد کشاورزی کاکی

برنامه معرفی نویسندگان بومی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به میزبانی مرکز جهاد کشاورزی بخش کاکی برگزار شد.

دبیرستاد گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت : در هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری مهندس احمدی ریاست محترم جهاد کشاورزی بخش کاکی در جهت آشنایی بیشتر کارکنان این اداره ، برنامه معرفی نویسندگان بومی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار گردید

نصیری اضافه کرد: مهندس احمدی یکی از افتخارات این بخش در عرصه نویسندگی کتاب می باشد که صمیمانه از همکاری وی و همکاران محترمشان در برگزاری این برنامه فرهنگی تشکر و قدردانی می کنم.

مهندس مصطفی احمدی مدیر مرکز جهادکشاورزی کاکی گفت: منطقه کاکی دارای سابقه و پیشینه روشنی در حوزه فرهنگ و کتاب به ویژه در حوزه علوم  دینی  و حوزوی بوده و هست که علما و فضلای علوم دینی و شخصیت های علمی و  مفاخر دانشگاهی برخاسته از این دیار شاهدی بر این ادعا است.

وی در این  نشست فرهنگی به آثار علمی و کتب تالیف شده توسط نویسندگان بومی منطقه از جمله کتب آیت الله شیخ عباس حاجیانی دشتی، دو بیتی های فایز دشتی تالیف دکتر حسن زاده،  عالی نامه اثر عباس پور محمودی اشاره و تلاش های نویسندگان منطقه را شایسته تقدیر و قدردانی دانست. احمدی از اقدامات و برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی و بخش کاکی  به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تشکر و خواستار تداوم این برنامه ها در طول سال شد.

در پایان این برنامه کتاب های تخصصی  کشاورزی تألیف نویسندگان  بومی به کارکنان مرکز جهادکشاورزی کاکی اهدا شد.




بازدید : 105
[ شنبه 03 آذر 1397 ] [ 13:16 ] [ نویسنده : عبدالرضا(مهدی)نصیری ] | نظرات (0)
نظربدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.